søndag 29. juli 2012

Forvirrende Ikea-tur!!

Ikea på Forus har fornyet seg, har gledet meg lenge til de skulle bli ferdig, reiste inn alene og skulle ordentlig kose meg!
Makan, da!! Jeg var helt forvirra. Rommene var ikke der som de var, selvsagt;-) Jeg har liksom en koserunde, men dette ble bare roterunde! Jeg fant ikke hverken frem eller tilbake til der jeg kom i fra...fnis
Det har blitt så mye større og sikkert nye bedre bare jeg venner meg til det. Må bare bort litt oftere.:nikker:
;-)

Kjøpte:
Håndkler til gjestebadet
Dorullholder
Knagger
Håndklestang
Små oppbevaringsesker for å ha i skuffene
Fruktholder
Bildelister
Duftlys
Kildesorteringsbokser
Skittentøyskurv
Baderomsmatte til gulv
Plastskåler og kopper til båten
To plastmugger, og til båten
Også kanelboller til min tante;-)

Fikk handlet endel fornuftige saker og ingenting pynt. Gadd ikke.

God Søndag, regn og Torden-kos!!
Boller og kanel i svingene er i ovnen!!! :-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

klem til deg! :-)