fredag 6. juli 2012

Bad-belegg er lagt! 3 vegger med ny kledning!

En fantastisk dag på jobb, herlig vær, herlig sol, dagen har gått som en lek!
Hjemme kl 13 og hentet hun eldste, vi skulle inn å kjøpe bursdagsgave!
Hun har spart penger siden Januar til
Ipad2, de hadde den ikke på lager men i morgen etter kl 16 blir hun Ipad-eier!
Jeg er selv veldig glad i " padda " mi ihvertfall!!! :-D

Skeie har vært å limt på belegget og snekkerene har satt på kledning på enda en vegg.

På jobb idag malte jeg "jenta mi" på armen, en fantastisk vakker sommerfugl...knis. Ikke mitt felt, nei. Men hun ble fornøyd hun og kikket og tok på den, så da sier jeg meg fornøyd jeg og;-)

Minstejenta har hatt besøk av en venninne, fikk oppskåret frukt og middag. Koselig med gjester.

Ikveld har jeg vært på Mary Kay-kurs, veldig interesant og kjekt. :-)
Fikk nærkontakt med et nydelig vesen før jeg gikk hjem.... Pinnsvin! Hellandussan så søtt!!
Natti og i morgen er det båtheeelg igjen:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

klem til deg! :-)