mandag 2. juli 2012

Au au foten min!!

Herlighet, jeg klarte å sparke til en skohylle på jobb idag. 2 timer etterpå begynte det å verke noe så inni hampen... Nå er den hoven og blå, stakkars meg. ;-)

Nå har endelig Skeie vært å flytesparkla badegulvet, så nå er det fremgang der.
Dette skal få tørke godt nå før gulv og vegger kommer opp.
Litt kjedelig med rot både inne og ute.


På jobb har jeg med meg en sommervikar som og var i fjor sommer. Ei kjempekjekk jente så dette kommer til å gå veldig bra.
Gleder meg veldig til å ta sommerferie og slappe skikkelig av i noen dager.
De eldste er på overnatting hos farmor og farfar mens minstejenta er hjemme hos oss. Barnehage i en måned til så er det plutselig skolejente og da er alle på skolen. Så rart og herlig!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

klem til deg! :-)