onsdag 27. juni 2012

Sminkedukke. Stuevinduer påplass. Sykkeltur og forening!!

Jenta vår på 6 år er ei fryktelig sminkejente, spør daglig om hun kan ha sminke på seg i b.hagen eller dille på badet. Så søt der hun sitter forran speil og klasker på seg sminke i tykke lag-blir så meget fin, såh! ;-)
Jeg sminket meg ikke før jeg var 19-20, litt mascara sånn dann og vann. ( hi hi )

Stuevinduene er på plass og det ser bra ut, tar bilde fra innsiden i morgen. Gleder meg til å finne pynt å sette opp i vinduskarmene!!! Jippi!!!
Nye gardiner skal komme opp og slike
Plisse-gardiner vurderes.

Ikveld tok vi på oss sykkelhjelm og Pink Lady- jakker og syklet til forening. Meget oppegåendes sykkeltur, gikk riktig så bra for seg og brukte 20 min på 5 km.
Da vi ankom Silje stod hun klar med flagget og heiet oss frem!! Kjempekoselig!! Fikk deilig potetbåter i creme fraiche form, fysøren så herlig!!!
Fikk spist oss utrolig mette, la oss i sofaen og så på noen utplukkede youtubeklipp før vi takket for oss og tok fatt på turen hjem igjen. Herlig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

klem til deg! :-)