søndag 26. august 2012

Vært en travel uke og jeg er pjuskete.

Ååå trenger kooos og trøøøst!!
He he
Plutselig var hverdagen tilbake på godt å vondt. 3 unger på skolen, merket at det ble en ekstra. Men likevel er det helt riktig at minstejenta nå er på barneskolen med de eldre søsknene.
Jeg jobber rett ved hennes barnehage og kjenner jeg savner å se henne på andre siden av gjerdet. Savner å høre henne rope på meg og savner de gode skitne klemmene flere ganger til dagen. Utrolig koselig. :-)

Nå kommer hun først på slutten av dagen, etter SFO. Koselig det og;-)

Hjemme er det renoveringskaos. Det er liksom rot og skitt over alt. Kjenner jeg er litt lei og matt. Føler lite lyst til å gjøre det koselig rundt om i huset.
Alle vinduer og 3 dører er byttet ut så nå er det flere hull i flere av rommene. Skal plates etterhvert, men det blir flrst når snekkerene er ferdige med utside og badet. Vinduer og dører som var standard før er ikke det nå, så hullet er for stort og etterlater hull på innsiden. med synlig isolasjon.

På onsdag fikk vi og vannlekkasje i stue, bod oppe, gangen og i kjelleren. Fikk hjelp av nabo og svoger, det var bra for jeg holdt på å bare sette meg ned og tute;-)
Ca 30 håndklær ble brukt. Fikk satt på lufttørker nede i kjelleren og varmepumpa ble satt på det samme. Tørket raskt opp og heldigvis hadde det ikke kommet vann inn mere enn en liten time da det ble oppdaget. På kvelden var alt tørket opp. Litt oppsvelling av takplater foreløpig og merker på sofaen.

Godt å begynne på jobb igjen etter 3 uker borte. Mye har skjedd med barnet jeg jobber med og det er supergøy med alt det nye som skjer hver dag!!

Kveldene er vanskelig å avslutte og morgene er vanskelig å starte. Men det har bare gått en uke, kommer snart inn i tralten.

Mannen sover, guttungen sover på vårt rom og jentene er hos farmor og farfar til i morgen.

Natta, da! :-) Skal bare sitte oppe liiitt til ;-)

3 kommentarer:

  1. Masse god bedring og ikke minst en diger trøsteklem! <3

    SvarSlett
  2. For noen fine unger:-)
    Det var trist å høre om lekasjen, håper det går bra. Ser ut som dere får et flott hus fra utsiden. Lykke til!

    Klem

    SvarSlett

klem til deg! :-)