onsdag 1. juni 2011

Onsdag og forkjølelsen falt plutselig i hodet på meg....




eller noe sånt, ja. Ble dårligere utover dagen, heldigvis var det en grei dag på jobb så jeg fullført arbeidsdagen.
Nå sitter jeg med tørkerullen og fuktighetskrem ved siden av meg...det hørtes litt heslig ut, hi hi
Nesen er rød og jeg nyyser. *atsjooo*
Har 4 hjelpere, har brettet klær og lagt på plass. Det ble jeg veldig glad for, betaling ble Dorakjeks. ;-)


I morgen er det familiedag i "Vannbassengene"; kanopadling, kiosk og annet morro.Satser på at jeg og blir med, så jeg holder meg inne og koser meg under dynen ikveld!!
Mannen er på nok en regatta med en kompis, håper vinden er med dem og at de får en kjempefin tur!!
Så godt at jeg slipper...hi hi Ikke bare bare å dra tau i vinkel når båten nesten tipper rundt.

Nei, nå skal jeg slappe av frem til kveldsmaten!

Blogghilsen fra Bjørg
Vær gode med hverandre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

klem til deg! :-)